Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Ignatianum |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 204 s. |
Wymiar: | 230x155 mm |
EAN: | 9788376145075 |
ISBN: | 978-83-7614-507-5 |
Data: | 2021-10-27 |
Opis książki:
Dlaczego ufamy Karen z Facebooka, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej?
Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
Książka "Lean Social Media" - Agnieszka Grzechynka - oprawa miękka - Wydawnictwo Ignatianum. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2021 r.