Tytuł książki:
Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu. Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając o potrzebach pracowników
Autor książki:
Dan J. Sanders
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788326444937 |
ISBN: | 978-83-2644-493-7 |
Data: | 2013-08-13 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako ?najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie? można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i jednocześnie stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników.Sanders zachęca do tego, aby: ? traktować klientów jak partnerów, ? tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach, ? skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach, ? powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy, ? zmniejszać rotację pracowników, ? budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne, ? dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.
Książka "Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu. Jak wpływać na wyniki firmy, pamiętając o potrzebach pracowników" - Dan J. Sanders - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2013 r.