Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty
Jeffrey K. Liker, Michael Hoseus
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 696 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788361732488 |
ISBN: | 978-83-61732-48-8 |
Data: | 2009-10-21 |
Opis książki:
W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiązywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludz! i, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to w swojej firmie. Kultura Toyoty poświęcona jest systemom ludzkim, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są sercem i duszą Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie. Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają:
Książka "Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty" - Jeffrey K. Liker, Michael Hoseus - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 696 stron i została wydana w 2009 r.