Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 164 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788323320234 |
ISBN: | 83-233-2023-3 |
Data: | 2001-02-03 |
Opis książki:
W książce zgromadzono podstawową wiedzę na temat kultury korporacyjnej - wiedzę, która dotąd była fragmentarycznie publikowana w niektórych podręcznikach zarządzania lub w odrębnych wydawnictwach i dotyczyła zawężonego odcinka zagadnień kulturowych, np. diagnozy czy typologii, nie dając możliwości zapoznania się z całokształtem tematu. Praca jest zbiorem wykładów prezentujących kulturę korporacyjną jako zagadnienie odrębne, zasługujące na rangę przedmiotu nauczania, a także poprzez swoją konstrukcję zacheca czytelnika do własnych poszukiwań intelektualnych - teoretycznych lub zakotwiczonych w osobistych doświadczeniach - oraz oceny przedstawionej rzeczywistości.
Książka "Kultura korporacyjna. Poglądy, teorie, zarządzanie" - Barbara Fryzeł - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2005 r.