Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326481291 |
ISBN: | 978-83-2648-129-1 |
Data: | 2015-02-28 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.NIE BĄDŹ JEDNYM Z WIELU Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe.
BĄDŹ KULTOWY NA RYNKU Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.
Książka "Kult klienta. Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy" - Shep Hyken - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2015 r.