pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kształtowanie wizerunku równoległego

Autor książki:

Wojciech Budzyński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Rok wyd.: 2012
Oprawa: twarda
Ilość stron: 294 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788373787049
ISBN: 978-83-7378-704-9
Data: 2012-05-16
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ze Wstępu

Marketing jest dziedziną nauk o zarządzaniu, od której oczekuje się szczególnie intensywnego rozwoju. Z wykorzystaniem jego elementów menedżerom zajmującym się sprzedażą w przedsiębiorstwach udaje się realizować jedną z zasadniczych funkcji tych podmiotów - budowę wizerunku ich marki i sprzedaż. Bez osiągnięcia określonego poziomu sprzedaży towarów czy usług przedsiębiorstwa, a w konsekwencji realizacji wynikających z tego zysków, trudno jest tworzyć wartość przedsiębiorstwa dla jakiejkolwiek grupy jego otoczenia podmiotowego. Dotychczasowe koncepcje marketingowe wydają się jednak już zbyt tradycyjne, aby sprostać wyzwaniom zmieniającego się rynku, szczególnie w sytuacji wzmożonej konkurencji i spadku popytu wywołanego ogólnoświatowym kryzysem. W dobie poszukiwania przez menedżerów nowych technik wpływania na swoich klientów, zarówno klientów biznesowych, jak i konsumentów, oraz kreowania wizerunku marek i firm przydatna może okazać się koncepcja wykorzystania do działań promocyjnych tzw.wizerunku równoległego (nazwana też teorią PI, ang. parallel image ). Koncepcja ta powstała w wyniku 25-letnich badań kształtowania się wizerunku firm i marek, w tym szeroko prowadzonych przez ostatnie dwa lata badań ilościowych i jakościowych postaw konsumentów i firm w kraju oraz za granicą. Wstępne założenia tej teorii zostały opublikowane w książce Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki . Starano się w niej stworzyć także teoretyczne podstawy umożliwiające poszukiwanie nowych rozwiązań praktycznych w zakresie skutecznej promocji marketingowej, a także działań public relations, wykorzystywanych jako funkcja zarządzania przedsiębiorstwem.

W niniejszej pracy, po zdefiniowaniu pojęcia wizerunku równoległego, przyjęto wynikającą z tej definicji tezę główną, że istotnym uwarunkowaniem decyzji zakupowych i innych decyzji biznesowych, którym towarzyszy proces oceny firmy czy marki, podejmowanych zarówno przez ośrodki decyzyjne w przedsiębiorstwach, jak i przez konsumentów, jest nie tylko posiadany lub tworzony na potrzeby tych decyzji wizerunek rzeczywisty, ale także wizerunek nazwany równoległym.

Książka "Kształtowanie wizerunku równoległego" - Wojciech Budzyński - oprawa twarda - Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Książka posiada 294 stron i została wydana w 2012 r.