Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich
Agnieszka Stanowicka-Traczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Branta |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 170 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788360186787 |
ISBN: | 978-83-6018-678-7 |
Data: | 2006-02-08 |
Opis książki:
Praca koncentruje się na strategii tożsamości miasta, która stanowi zbiór założeń i sposobów służących budowaniu i utrwalaniu tożsamości miasta, a w efekcie jej rynkowego wizerunku.
Celem głównym poniższej pracy jest zidentyfikowanie instrumentów budowania tożsamości miasta oraz wskazanie pożądanych zmian w zakresie ich stosowania z myślą o ukształtowaniu pozytywnego wizerunku miasta. Celami szczegółowymi są:
1.Zdefiniowanie strategii tożsamości miasta oraz jego tożsamości i wizerunku na tle istniejącego dorobku naukowego;
2.Przegląd i charakterystyka instrumentów budowania tożsamości miasta;
3.Określenie miejsca strategii tożsamości w systemie celów i strategii rozwoju miasta;
4.Wskazanie rodzajów strategii tożsamości realizowanych w miastach polskich;
5.Wskazanie roli i miejsca marketingu w budowaniu tożsamości miasta;
6.Identyfikacja i ocena doboru instrumentów strategii tożsamości w kształtowaniu wizerunku miast polskich;
7.Zidentyfikowanie głównych ograniczeń w procesie budowania tożsamości przez polskie miasta;
8.Wskazanie pożądanych zmian w doborze instrumentów strategii tożsamości miasta.
Książka "Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich" - Agnieszka Stanowicka-Traczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2008 r.