Kryzys marketingu politycznego
Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 222 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788377806302 |
ISBN: | 978-83-7780-630-2 |
Data: | 2013-04-19 |
Opis książki:
Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania planowania i wdrażania owych projektów politycznych gdzie o sukcesie świadczy jedynie realizacja założonego celu. Takie podejście rodzi kontrowersje wokół samego mechanizmu nadmiernych presji marketingowych gdyż powoduje graniczne napięcia w związku z frustrującym stanem ciągłego zagrożenia i ryzyka oraz w rezultacie prowadzi do nieprzewidzianych zmian w tym i politycznych. W związku z tym monitorowanie działalności politycznej służy ukazaniu nagłych zdarzeń wypadków z którymi w czasie ekscytacji politycznej ekspansywnym marketingiem spotykamy się coraz częściej i właśnie określamy to przełomami dzisiejszego kryzysu. Mamy nadzieję że Czytelnika zachęci do lektury właśnie to intrygujące i prowokacyjne nieco spojrzenie na przedmiot badań nad kolejną odsłoną marketingu politycznego w Polsce. Agnieszka Kasińska-Matryka Robert Wiszniowski
Książka "Kryzys marketingu politycznego" - Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2013 r. Cena 28.49 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.