pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kryzys marketingu politycznego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 222 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788377806302
ISBN: 978-83-7780-630-2
Data: 2013-04-19
28.49 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania planowania i wdrażania owych projektów politycznych gdzie o sukcesie świadczy jedynie realizacja założonego celu. Takie podejście rodzi kontrowersje wokół samego mechanizmu nadmiernych presji marketingowych gdyż powoduje graniczne napięcia w związku z frustrującym stanem ciągłego zagrożenia i ryzyka oraz w rezultacie prowadzi do nieprzewidzianych zmian w tym i politycznych. W związku z tym monitorowanie działalności politycznej służy ukazaniu nagłych zdarzeń wypadków z którymi w czasie ekscytacji politycznej ekspansywnym marketingiem spotykamy się coraz częściej i właśnie określamy to przełomami dzisiejszego kryzysu. Mamy nadzieję że Czytelnika zachęci do lektury właśnie to intrygujące i prowokacyjne nieco spojrzenie na przedmiot badań nad kolejną odsłoną marketingu politycznego w Polsce. Agnieszka Kasińska-Matryka Robert Wiszniowski

Książka "Kryzys marketingu politycznego" - Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2013 r. Cena 28.49 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.