pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Autor książki:

Michał Bacior

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 154 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375567472
ISBN: 978-83-7556-747-2
Data: 2015-06-10
43.03 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:
- współczesne teorie przedsiębiorstwa,
- przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości,
- filozoficzne aspekty wartości,
- instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,
- a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.

Książka "Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem" - Michał Bacior - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 154 stron i została wydana w 2015 r. Cena 43.03 zł. Zapraszamy na zakupy!