Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Michał Bacior
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 154 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375567472 |
ISBN: | 978-83-7556-747-2 |
Data: | 2015-06-10 |
Opis książki:
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:
- współczesne teorie przedsiębiorstwa,
- przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości,
- filozoficzne aspekty wartości,
- instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,
- a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
Książka "Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem" - Michał Bacior - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 154 stron i została wydana w 2015 r. Cena 43.03 zł. Zapraszamy na zakupy!