Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 308 s. |
Wymiar: | 215x275 mm |
EAN: | 978830116240501 |
ISBN: | 978-83-0116-240-5 |
Data: | 2012-05-18 |
Opis książki:
?Kim jestem? ?Kto powinien o tym wiedzieć? ?Dlaczego powinno mu zależeć, żeby wiedzieć? ?W jaki sposób się dowie? Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyróżnić swoją markę na rynku, odróżnić ją od konkurencji.Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo Ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe.
Autorka Alina Wheeler, rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100, przedsiębiorstw i organizacji non-profit.
Inspirująca książka, a zarazem rozbudowany zestaw narzędzi.
The Marketer Alina Wheeler udostępnia praktyczny schemat postępowania w procesie budowania marki. Al Ries, współautor książki ?Pozycjonowanie? Książka Aliny Wheeler jasno i przekonująco opisuje, jak w realnym świecie strategia i wzornictwo spotykają się ze sobą w firmach światowej klasy.
Marty Neumeier, autorka książki The Brand Gap
Książka "Kreowanie marki. Przewodnik dla menedżerów" - Alina Wheeler - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 308 stron i została wydana w 2010 r.