Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788379302383 |
ISBN: | 978-83-7930-238-3 |
Data: | 2014-10-30 |
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Jednym ze sposobów pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy. Firmy świadome wagi dobrego wizerunku starają się oddziaływać na to jak są postrzegane, ograniczając wpływ na własny wizerunek czynników przypadkowych. W ostatnich latach w Polsce można zaobserwować wzrost zainteresowania problematyką marki korporacyjnej i tworzenia wizerunku firmy. Wiedza i umiejętności związane z uwarunkowaniami i możliwościami budowania silnej marki korporacyjnej są bardzo ważne dla zwiększenia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.Publikacja w kompleksowy sposób opisuje zagadnienia i problemy związane z budowaniem marki korporacyjnej. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć umiejętności związane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, obszarów zarządzania wizerunkiem, badań i analizy wizerunku firmy, instrumentów komunikacji korporacyjnej, a także wartości marki korporacyjnej wraz z możliwościami jej pomiaru.
Książka "Kreowanie marki korporacyjnej" - Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2014 r.