Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | RM |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 150 s. |
Wymiar: | 170x245 mm |
EAN: | 9788372431950 |
ISBN: | 83-7243-195-7 |
Data: | 2004-04-28 |
Opis książki:
"Książka 0Alessandra jest dowcipna, lekka i niezwykle praktyczna. To cos więcej niż podręcznik marketingu, gdyż zawiera wiele mądrych rad dotyczących strategii i roli lidera".
Prof. Michael E.Porter Bishop Witliam Lawrence University oraz Harvard Business School "DAlessandro nie owija niczego w bawełnę, lego książka - raz zabawna, to znów pouczająca, pełna jest rad, bezcennych dla każdej firmy, której zależy na odpowiednim wizerunku"
John J.Dooner, Jr. Prezes i dyrektor generalny Interpub Uc Groupof Companies, Inc "To książka, którą sam chciałbym napisać. Śmiała, zabawna i prowokująca - tmówiąca bez ogródek o tym, jak stworzyć świetny wizerunek lub markę firmy. Niewielu zrobiło to lepiej od DAlessandra
James Carville Autor strategii Partii Demokratycznej "Na długo przed innymi w amerykańskim biznesie 0Alessandro zrozumiał, jaką rolę w kreowaniu marki znanej na całym świecie odgrywa sponsoring imprez sportowych i wydarzeń kulturalnych. Ta książka odzwierciedla naturę samego autora: jest intrygująca, zabawna i trafia w sedno".
Lesa Ukman Prezes IEG, Inc:. "David 0Alessandro to prawdziwy lider, wizjoner i człowiek, który nie boi się podejmowania trudnych decyzji. Kreowanie marki stanowi pouczający i dowcipny rezultat przemyśleń oraz modus operandi Dar/da, a także cudowną skarbnicę wiedzy na temat kreowania marki i zarządzania nią".
Paul Beeston Prezes i dyrektor zarządzający Majqr,League Baseball
Książka "Kreowanie marki" - David F. D Alessandro - oprawa twarda - Wydawnictwo RM.
Spis treści:
Zasada l: Liczy się marka, głupku
Zasada 2: Współzależność może być piękna
Zasada 3: Dobre przestanie marki jest jak dosiadanie nieujeżdżonego konia: gdy już siedzisz w siodle, nie daj się zrzucić
Zasada 4: Jeżeli chcesz dobrej reklamy, musisz o nią walczyć
Zasada 5: Jeżeli chodzi o sponsoring, co 30 sekund pojawia się na świecie nowy frajer
Zasada 6: Nie mylić sponsoringu z widowiskiem sportowym
Zasada 7: Nie pozwól, aby w ciągu miesiąca skandal zniszczył markę, na której reputację pracowałeś przez caty wiek
Zasada 8: Żądaj niewolniczego oddania dystrybutorów twojej marce
Zasada 9: Wykorzystaj markę, by poprowadzić swój lud do ziemi obiecanej
Zasada 10: W końcu za markę odpowiada każdy, nie tylko dyrektor