Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Ekonomiczna |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 168x240 mm |
EAN: | 9788374840217 |
ISBN: | 83-7484-021-8 |
Data: | 2011-08-05 |
Opis książki:
W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej - przy obecnym szumie informacyjnym sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania marek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach: - Stosowane obecnie praktyki zarządzania markami, niewolniczo podporządkowane zachciankom konsumentów, to droga prowadząca donikąd. - Marki muszą być oparte na silnym związku emocjonalnym z klientami: marki z pasją to marki, które ludzie nie tylko kupują, ale do których się przywiązują. - Marka musi być dobra w czymś, co jest dobre dla ludzi: marki z pasją sprawiają, że świat staje się lepszy. - Marki muszą być silnie związane z nowoczesnym życiem i mocno osadzone w możliwościach firmy. Publikacja zawiera ciekawe, sprawdzone w praktyce propozycje kreowania marki od podstaw oraz zmian w budowie funkcjonującej już marki. Jest oparta na wynikach zakrojonych na dużą skalę badań i wywiadów z liderami ponad 40 marek zaliczonych przez autorów do marek z pasją, takich jak Google, Innocent, Camper, Emirates czy Co-operative Bank. Wykorzystano w niej również informacje z Brand ZTM, bazy danych zawierającej informacje o ponad 23 tysiącach marek.
Książka "Kreowanie marek z pasją" - Helen Edwards, Derek Day - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2006 r.