pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

Autor książki:

Franciszek Krawiec

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 144 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372519795
ISBN: 978-83-7251-979-5
Data: 2009-02-11
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi
a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji - kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.

Książka "Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy" - Franciszek Krawiec - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 144 stron i została wydana w 2009 r.