Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
Wojciech Grzegorczyk
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 266 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788380880788 |
ISBN: | 978-83-8088-078-8 |
Data: | 2016-07-07 |
Opis książki:
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.
Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study s.
Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.
Książka "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków" - Wojciech Grzegorczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2016 r.