pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu

Autor książki:

Paweł Kossecki

Dane szczegółowe:
Wydawca: PWSFTv i T
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788387870362
ISBN: 978-83-8787-036-2
Data: 2011-06-02
Cena wydawcy: 48.01 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii: - co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych - w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych - w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych

Książka "Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu" - Paweł Kossecki - oprawa miękka - Wydawnictwo PWSFTv i T. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2011 r.