Tytuł książki:
Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu
Autor książki:
Paweł Kossecki

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | PWSFTv i T |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788387870362 |
ISBN: | 978-83-8787-036-2 |
Data: | 2011-06-02 |
Cena wydawcy: 48.01 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu. Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii: - co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych - w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych - w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych
Książka "Kreowanie i pomiar wartości przedsiębiorstwa w świecie Internetu" - Paweł Kossecki - oprawa miękka - Wydawnictwo PWSFTv i T. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2011 r.