Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 164 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788301156213 |
ISBN: | 978-83-0115-621-3 |
Data: | 2008-11-19 |
Opis książki:
Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harryego Pottera, która odniosła niekwestionowany, magiczny sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki Harry Potter, umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.
Książka "Kreowanie globalnej marki. Magia Harry ego Pottera" - Stephen Brown - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2008 r.