Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301143923 |
ISBN: | 978-83-0114-392-3 |
Data: | 2012-11-26 |
Opis książki:
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce.Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym.
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych.
Książka "Kreatywność w reklamie" - Anna Murdoch - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2012 r. Cena 63.77 zł. Zapraszamy na zakupy!