Kreatywność językowa w marketingu
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 278 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788382207101 |
ISBN: | 978-83-8220-710-1 |
Data: | 2022-02-22 |
Opis książki:
Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach - teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy, że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.
Książka "Kreatywność językowa w marketingu" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 278 stron i została wydana w 2022 r.