pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kreatywność językowa w marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 278 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788382207101
ISBN: 978-83-8220-710-1
Data: 2022-02-22
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach - teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy, że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.

Książka "Kreatywność językowa w marketingu" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 278 stron i została wydana w 2022 r.