Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 112 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788375266894 |
ISBN: | 978-83-7526-689-4 |
Data: | 2009-08-18 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Dobry menedżer potrafi przekształcić pomysły w nowe, praktyczne i użyteczne produkty, usługi lub systemy, które przyniosą przedsiębiorstwu wymierne korzyści.
Nowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować.
Książka "Kreatywność i innowacje według Johna Adaira" - Thomas Neil - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2009 r.