Kreacja w reklamie
Ryszard Kłeczek, Monika Hajdas, Magdalena Sobicińska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 196 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788375266269 |
ISBN: | 978-83-7526-626-9 |
Data: | 2008-11-19 |
Opis książki:
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki].
W książce szczegółowo omówiono: procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposób jego wykorzystania do oceny projektów kreatywnych, zależności między docelową pozycją marki, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi, zasady współpracy między reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji, sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości marki oraz komunikowania pozycji marki, kryteria stosowane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementów marki, sposoby budowania świadomości marki i wizerunku marki przez opakowanie, zasady opracowywania tekstów reklamowych, metody stosowane w badaniach pozycji marki, techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym.
Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla osób pracujących przy projektach kreatywnych: neklamodawców oraz pracowników działów obsługi klienta i działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
Książka "Kreacja w reklamie" - Ryszard Kłeczek, Monika Hajdas, Magdalena Sobicińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2008 r.