Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 196 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326405617 |
ISBN: | 978-83-2640-561-7 |
Data: | 2010-11-03 |
Opis książki:
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o swojej efektywności.
Koordynacja działalności przedsiębiorstw to bardzo praktyczny poradnik dla szefów marketingu. Dyrektorzy marketingu, dzięki wskazówkom autora, przełamią negatywne nastawienie wobec scentralizowanego marketingu i wprowadzą międzysilosowe strategie. Dla części firm rozwiązanie problemów silosowych jest kluczem do zwycięstwa, dla wielu - wręcz warunkiem przetrwania.
David Aaker po mistrzowsku opisał rolę dyrektora marketingu i stworzył ciekawy, praktyczny podręcznik sukcesu. Autor przedstawia skuteczne rozwiązania, które poprawią komunikację i współpracę między silosowymi jednostkami biznesowymi. Ta książka z całą pewnością zwielokrotni siłę oddziaływania dyrektora marketingu.
Książka "Koordynacja działalności przedsiębiorstw" - David Aaker - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 196 stron i została wydana w 2010 r.