Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców
Lechosław Garbarski, Joanna Traczyk
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 656 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788361408369 |
ISBN: | 978-83-6140-836-9 |
Data: | 2009-10-20 |
Opis książki:
Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań. Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.
Książka "Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców" - Lechosław Garbarski, Joanna Traczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 656 stron i została wydana w 2009 r.