pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców

Autor książki:

Lechosław Garbarski, Joanna Traczyk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 656 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788361408369
ISBN: 978-83-6140-836-9
Data: 2009-10-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań. Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.

Książka "Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców" - Lechosław Garbarski, Joanna Traczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 656 stron i została wydana w 2009 r.