Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 308 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788320818918 |
ISBN: | 978-83-2081-891-8 |
Data: | 2010-06-14 |
Opis książki:
Rozwój rynku w Polsce sprawia, że coraz większe znaczenie mają analizy zachowań konsumentów oraz oceny tych zachowań. Autorzy pokazują w książce m.in.:
- rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce,
- zachowania konsumentów oraz uwarunkowania tych zachowań na rynku europejskim,
- wpływ różnych czynników (ekonomicznych, społecznych, kulturowych, demograficznych) na postępowanie konsumentów,
- nowe tendencje w zachowaniach,
- kryteria wyodrębniania różnych grup konsumentów,
- metody modelowania i badania zachowań konsumentów na rynku europejskim.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się badaniem rynku i zachowań konsumentów; studentów ekonomii, zarządzania, marketingu; słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych zagadnieniami zachowań indywidualnych podmiotów konsumpcji.
Książka "Konsument i jego zachowania na rynku europejskim" - Ewa Kieżel - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 308 stron i została wydana w 2010 r.