Tytuł książki:
Konkurowanie w płaskim świecie
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788360807699 |
ISBN: | 978-83-6080-769-9 |
Data: | 2006-02-06 |
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Płaski świat już istnieje. Organizacje, które mogą się do niego przyłączyć i zrozumieć w jaki sposób funkcjonuje, przekonają się, że daje im wiele nowych możliwości. Te, które nie zdołają dostatecznie szybko dostosować się do nowych realiów, pozostaną w tyle albo zostaną wykupione przez te, które nauczyły się konkurowania w płaskim świecie. Możliwości są tak wielkie, jak cała kula ziemska. W jaki sposób powinieneś przetworzyć swoją organizację, swoje zarządzanie i swoje nastawienie, żeby je wykorzystać?
Książka "Konkurowanie w płaskim świecie" - oprawa twarda - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2008 r.