pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Konkurowanie w płaskim świecie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2008
Oprawa: twarda
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788360807699
ISBN: 978-83-6080-769-9
Data: 2006-02-06
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Płaski świat już istnieje. Organizacje, które mogą się do niego przyłączyć i zrozumieć w jaki sposób funkcjonuje, przekonają się, że daje im wiele nowych możliwości. Te, które nie zdołają dostatecznie szybko dostosować się do nowych realiów, pozostaną w tyle albo zostaną wykupione przez te, które nauczyły się konkurowania w płaskim świecie. Możliwości są tak wielkie, jak cała kula ziemska. W jaki sposób powinieneś przetworzyć swoją organizację, swoje zarządzanie i swoje nastawienie, żeby je wykorzystać?

Książka "Konkurowanie w płaskim świecie" - oprawa twarda - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2008 r.