Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów
Ewa Badzińska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 164 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320819601 |
ISBN: | 978-83-2081-960-1 |
Data: | 2011-09-12 |
Opis książki:
Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia.
Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się z klientami, oraz sposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia i działania, w którym istotną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i nowoczesnych mediach elektronicznych. Jednym z kluczowych problemów, przed jakim stoją obecnie funkcjonujące firmy, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali i efektywności operacyjnej z unikalnymi, silnie zindywidualizowanymi i wciąż zmieniającymi się potrzebami klientów i kontrahentów.
Książka "Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów" - Ewa Badzińska - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2011 r.