pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Konkurencyjność regionalna. Koncepcje - strategie - przykłady

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 310 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788301169510
ISBN: 978-83-0116-951-0
Data: 2012-05-30
29.86 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Konkurencyjność regionalna Książka stanowi przegląd wiedzy o konkurencyjności regionalnej. Autorzy omawiają istotę konkurencyjności i jej miejsce w teorii ekonomii, z uwzględnieniem kwestii historycznych i podłoża ekonomicznego, definicji, jej wskaźników i źródeł regionalnych przewag konkurencyjnych.

W publikacji zawarto refleksje nad zależnościami między konkurencyjnością regionalną a innymi ważnymi elementami, np. związki między konkurencyjnością regionów a klastrami. Autorzy dokonali analizy konkretnych studiów przypadków, gdzie przedstawiono np. znaczenie transportu w podnoszeniu konkurencyjności lokalnej na przykładzie Poznania czy wsparcie instytucjonalne regionów na przykładzie rozwiązań francuskich, czy rolę turystyki w kształtowaniu konkurencyjności regionalnej.

Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków: ekonomia, międzynarodowe stosunki gospodarcze, administracja, europeistyka, zarządzanie i marketing, doktorantów i wykładowców oraz pracowników administracji publicznej zajmujących się kwestiami rozwoju regionalnego i konkurencyjności regionów.

Autorami są pracownicy Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu pod redakcja naukową prof. Ewy Łaźniewskiej i prof. Mariana Goryni (Rektora UEP).

Książka "Konkurencyjność regionalna. Koncepcje - strategie - przykłady" - Ewa Łaźniewska, Marian Gorynia - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 310 stron i została wydana w 2012 r. Cena 29.86 zł. Zapraszamy na zakupy!