Tytuł książki:
Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu
Autor książki:
Magdalena Krzyżanowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 210 s. |
Wymiar: | 163x235 mm |
EAN: | 9788375615654 |
ISBN: | 978-83-7561-565-4 |
Data: | 2015-08-26 |
28.85 Ostatni egzemplarz!
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na - jak słusznie wskazuje Autorka - dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych pierwszych. Badanie konkurencyjnych uwarunkowań sprawności marketingu nabiera tym większego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje między uczestnikami rynku ulegają istotnemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa.prof. dr hab. Roman Niestrój Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Książka "Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu" - Magdalena Krzyżanowska - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 210 stron i została wydana w 2015 r. Cena 28.85 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.