Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Fijorr Publishing |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788389812643 |
ISBN: | 978-83-89812-64-3 |
Data: | 2010-01-19 |
Opis książki:
Konkurencja i przedsiębiorczość to dwa terminy, o których ekonomiści głównego nurtu mówią niechętnie. Obie te dziedziny wyparte zostały z ekonomii przez ekonometrię, statystykę i inne działy badające historię ludzkiego działania. Tymczasem - jak pisze Israel Kirzner, wybitny przedstawiciel szkoły austriackiej - do zrozumienia procesu rynkowego niezbędna jest teoria konkurencji, która jest nieodłączna od przedsiębiorczości. Będzie to miało daleko idące konsekwencje dla analizy takich problemów, jak koszty sprzedaży, reklama i monopol. Teoria konkurencji pozwoli nam spojrzeć z nowej "perspektywy" na koszty sprzedaży i ocenić ich rolę w gospodarce rynkowej. Jednocześnie, idąc tropem naszych teorii konkurencji i przedsiębiorczości dojdziemy do zupełnie nieortodoksyjnego spojrzenia na naturę monopolu rynkowego.
Książka "Konkurencja i przedsiębiorczość" - Israel Kirzner - oprawa twarda - Wydawnictwo Fijorr Publishing. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2010 r. Cena 33.09 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.