pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Koncepcje zarządzania. Podręcznik akademicki

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 392 s.
Wymiar: 165x238 mm
EAN: 9788325515300
ISBN: 978-83-2551-530-0
Data: 2010-06-16
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania.
Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują:

* klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową),

* neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania,

* uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania,

* koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma),

* ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering),

* koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM),

* koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa, Organizacja wirtualna),

* koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing),

* koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).


Autorzy książki wskazują najważniejsze kierunki ewolucji w zakresie koncepcji zarządzania w odniesieniu do poglądów tradycyjnych, co może prowadzić do zachowania równowagi miedzy nowoczesnością i tradycją w zarządzaniu oraz między zmianą i stabilnością w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Z tego powodu uważam, że recenzowany podręcznik zasługuje na wyróżnienie.
Prof. dr hab. Kazimierz Krzakiewicz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Książka "Koncepcje zarządzania. Podręcznik akademicki" - Małgorzata Czerska, Agnieszka A. Szpitter (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 392 stron i została wydana w 2010 r.