Tytuł książki:
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
Autor książki:
Joanna Łodziana-Grabowska, Jan W. Wiktor
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788375566345 |
ISBN: | 978-83-7556-634-5 |
Data: | 2014-04-02 |
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.
Książka "Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań" - Joanna Łodziana-Grabowska, Jan W. Wiktor (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2014 r.