pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788375566345
ISBN: 978-83-7556-634-5
Data: 2014-04-02
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.

Książka "Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań" - Joanna Łodziana-Grabowska, Jan W. Wiktor (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2014 r.