Komunikowanie się w marketingu
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 356 s. |
EAN: | 9788320815238 |
ISBN: | 83-208-1523-1 |
Data: | 2006-11-13 |
Opis książki:
Coraz większa złożoność i zmienność otoczenia gospodarczego oraz mnogość i mniej przewidywalna współzależność instrumentów komunikacji powodują, że menedżerowie podejmują wiele decyzji w warunkach rosnącej niepewności. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewnątrz niej była skuteczna i spójna, firma powinna wykorzystać potencjał zróżnicowanych doświadczeń i umiejętności swoich pracowników. Dlatego harmonijność ich działań w kontaktach osobistych i grupowych, umiejętności negocjacyjne i odpowiednie nawyki w opanowaniu emocji mogą się okazać pomocne we wzmocnieniu siły komunikacji firmy z otoczeniem. Autorzy Komunikowania się w marketingu podzielili na trzy części rozważania poświęcone instrumentom:
Książka "Komunikowanie się w marketingu" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 356 stron i została wydana w 2004 r.