pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikowanie się w marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 356 s.
EAN: 9788320815238
ISBN: 83-208-1523-1
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 50.40 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Coraz większa złożoność i zmienność otoczenia gospodarczego oraz mnogość i mniej przewidywalna współzależność instrumentów komunikacji powodują, że menedżerowie podejmują wiele decyzji w warunkach rosnącej niepewności. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewnątrz niej była skuteczna i spójna, firma powinna wykorzystać potencjał zróżnicowanych doświadczeń i umiejętności swoich pracowników. Dlatego harmonijność ich działań w kontaktach osobistych i grupowych, umiejętności negocjacyjne i odpowiednie nawyki w opanowaniu emocji mogą się okazać pomocne we wzmocnieniu siły komunikacji firmy z otoczeniem. Autorzy Komunikowania się w marketingu podzielili na trzy części rozważania poświęcone instrumentom:

Książka "Komunikowanie się w marketingu" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 356 stron i została wydana w 2004 r.