Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding
Monika Bronowicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Astrum |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 132 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788372776938 |
ISBN: | 978-83-7277-693-8 |
Data: | 2014-01-29 |
Opis książki:
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama. Branding. postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.Pierwsza część książki zatytułowana ?komunikacja wizualna? obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego imageu - wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem.
Druga część książki nosi tytuł ?Public Relations? i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbać o swą wiarygodność w sytuacjach kryzysowych.
Kolejna część - ?Reklama? - skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają.
Ostatnia część - ?Branding? - obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.
Adresatem książki są przyszli studenci, a także studenci kierunków medialnych, kadra akadamicka, szkoleniowcy, pracownicy korporacji, przedsiębiorcy i ludzie biznesu, którzy interesują się kreacją wizerunku.
Książka "Komunikacja wizualna. Public relations. Reklama. Branding" - Monika Bronowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 132 stron i została wydana w 2014 r.