pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

Autor książki:

Tymon Smektała

Dane szczegółowe:
Wydawca: Astrum
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 150 s.
Wymiar: 140x190 mm
EAN: 9788372779335
ISBN: 978-83-7277-933-5
Data: 2016-06-21
38.10 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.

Książka "Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy" - Tymon Smektała - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 150 stron i została wydana w 2016 r. Cena 38.10 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.