Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Astrum |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 150 s. |
Wymiar: | 140x190 mm |
EAN: | 9788372779335 |
ISBN: | 978-83-7277-933-5 |
Data: | 2016-06-21 |
Opis książki:
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
Książka "Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy" - Tymon Smektała - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 150 stron i została wydana w 2016 r. Cena 38.10 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.