pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Autor książki:

Antoni Benedikt

Dane szczegółowe:
Wydawca: Astrum
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 140x204 mm
EAN: 9788372778208
ISBN: 978-83-7277-820-8
Data: 2015-02-04
54.21 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem( język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten,a nie inny produkt. Czyni to za pomocą haseł, apelów, dyrektyw, dewiz, sentencji itd.

Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy, w dziedzinie komunikacji wizualnej (wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów) zgodnie z koncepcją dyrektora zespołu kreatywnego.

Niezbędną częścią reklamy jest (Copywriting). Copywriting to etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów dla telwwizji, radia,kreacji w sieci, itp. Copywriter powinien znać potrzeby klientów, sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych, scenariuszy itd. - to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących.

Jak sam Czytelniku widzisz,to świetna pozycja do biblioteki menedżera.

Zapraszam do lektury.

Książka "Komunikacja wizerunkowa w reklamie" - Antoni Benedikt - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2015 r. Cena 54.21 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.