Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Astrum |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788372778185 |
ISBN: | 978-83-7277-818-5 |
Data: | 2015-05-21 |
46.57
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.
Książka "Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia" - Ewelina Witek - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2015 r. Cena 46.57 zł. Zapraszamy na zakupy!