Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 396 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326438127 |
ISBN: | 978-83-2643-812-7 |
Data: | 2012-06-05 |
Opis książki:
W czasach pracy zdalnej, nieregularnych godzin pracy i outsourcingu kontakty osobiste pracowników są coraz rzadsze. Jeśli chcesz sprawnie zarządzać firmą i osiągnąć biznesowe cele, nie możesz lekceważyć roli komunikacji wewnętrznej.W książce znajdziesz skuteczne narzędzia komunikacji wewnętrznej dostosowane do najnowszych sposobów porozumiewania się takich jak blogi, podkasty, strony Wiki, serwisy społecznościowe czy kanały RSS.
Poznaj przykłady zarządzania komunikacją wewnętrzną w wielkich firmach takich jak Starbucks, Unilever czy BMW.
Dowiedz się: * jak powiązać strategię biznesową ze strategią komunikacji, * w jaki sposób lepsza komunikacja wewnętrzna wpływa na zaangażowanie pracowników, * jak zarządzać komunikacją, aby osiągnąć pożądane rezultaty.
Książka przeznaczona jest dla specjalistów ds. HR oraz dla kadry zarządzającej.
Sprawdź, jak dzięki dobremu przepływowi informacji i zaangażowanemu personelowi osiągnąć zysk, trwałą przewagę konkurencyjną i cieszyć się satysfakcją klientów.
Bill Quirke jest międzynarodowym autorytetem w dziedzinie komunikacji wewnętrznej i zarządzania zmianą. Kieruje firmą konsultingową Synopsis.
Jest cenionym wykładowcą z dziedziny komunikacji i autorem licznych prac.
Książka "Komunikacja wewnętrzna krok po kroku" - Bill Quirke - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 396 stron i została wydana w 2012 r.