Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | SBP |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 342 s. |
EAN: | 9788365741 |
ISBN: | 978-83-6574-146-2 |
Data: | 2020-07-01 |
Opis książki:
Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla specjalistów i menedżerów pracujących w jednostkach budżetowych, samorządowych, związkach sportowych, klubach, fundacjach i stowarzyszeniach. Może również stanowić kompendium wiedzy dla studentów zarówno studiów licencjackich, jak i magisterskich, podyplomowych oraz doktoranckich. Książka stanowi przegląd publikacji środowisk naukowych i konfrontacji ich z doświadczeniem i wiedzą praktyków. Autor opisuje rynek sponsoringu sportowego w Polsce, wydatki sponsoringowe na świecie, prawa w sponsoringu do tytułów i znaku, drabinkę sponsorską oraz prawa wyłączności, prawa do wizerunków, prawa reklamowe, prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations. Wśród ponad 500 materiałów źródłowych wykorzystanych w publikacji znalazły się monografie naukowe, artykuły, raporty, badania i ekspertyzy, akty prawne, literatura popularnonaukowa, netografia, umowy, prezentacje.
Książka "Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI w." - Jarosław Kończak - oprawa miękka - Wydawnictwo SBP. Książka posiada 342 stron i została wydana w 2020 r.