pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Autor książki:

Anna Rogala, Bogna Pilarczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 296 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381025768
ISBN: 978-83-8102-576-8
Data: 2022-03-14
59.51 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych. Zmieniająca się dynamicznie rola komunikacji jest wynikiem oddziaływania wielu czynników i pojawiających się trendów, wśród których wiodące znaczenie mają: postępujące procesy globalizacji gospodarki, gwałtowny rozwój technologii informacyjnych i mediów społecznościowych, rosnące zapotrzebowanie na łatwy i szybki dostęp do informacji oraz umacniająca się pozycja rynkowa konsumentów.

W książce przeanalizowano następujące zagadnienia:
- procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych
- uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym
- narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę
- wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej
- dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).

Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie - odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.

Książka "Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym" - Anna Rogala, Bogna Pilarczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2022 r. Cena 59.51 zł. Zapraszamy na zakupy!