pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja marketingowa

Autor książki:

Jan W. Wiktor

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 376 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301173906
ISBN: 978-83-0117-390-6
Data: 2013-09-26
73.01 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości.

Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.

Książka "Komunikacja marketingowa" - Jan W. Wiktor - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2013 r. Cena 73.01 zł. Zapraszamy na zakupy!