Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 376 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788301173906 |
ISBN: | 978-83-0117-390-6 |
Data: | 2013-09-26 |
67.01
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości.Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.
Książka "Komunikacja marketingowa" - Jan W. Wiktor - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2013 r. Cena 67.01 zł. Zapraszamy na zakupy!