pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja marketingowa. Istota uwarunkowania efekty

Autor książki:

Teresa Taranko

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326481932
ISBN: 978-83-2648-193-2
Data: 2015-06-26
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo przedstawia m.in.: - istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, - zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, - specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dó oferowanych na rynku, - uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, - czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, - modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, - rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

Książka "Komunikacja marketingowa. Istota uwarunkowania efekty" - Teresa Taranko - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2015 r.