Tytuł książki:
Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 284 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320816303 |
ISBN: | 83-208-1630-0 |
Data: | 2006-11-13 |
Cena wydawcy: 50.40 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.
Książka "Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE.