pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Oprawa: miękka
Ilość stron: 284 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320816303
ISBN: 83-208-1630-0
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 50.40 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce Autorzy mawiają klasyczna kompozycję narzędzi promocji, a więc reklamę, public relations, promocję sprzedaży, merchandising, opakowanie, sprzedaż osobistą, marketing bezpośredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogaconą o problematykę komunikacji marketingowej w Internecie i gadżetów promocyjnych. Przedstawili także proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsiębiorstwa.

Książka "Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE.