pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja korporacyjna

Autor książki:

Joep Cornelissen

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 308 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326438356
ISBN: 978-83-2643-835-6
Data: 2012-06-05
pozycja niedostępna

Opis książki:

Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. World Com i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję.

Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych.

* Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart.

* Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy.

* Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej.

* Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej.

Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach.

?Komunikacja korporacyjna? adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.

Książka "Komunikacja korporacyjna" - Joep Cornelissen - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 308 stron i została wydana w 2012 r.