Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Branta |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 120 s. |
Wymiar: | 144x209 mm |
EAN: | 9788360186503 |
ISBN: | 978-83-6018-650-3 |
Data: | 2006-01-14 |
Opis książki:
Książka ta jest próbą przedstawienia ogólnych zasad i reguł dotyczących komunikacji w biznesie, ale widzianych z perspektywy firmy, która musi używać różnych metod informowania o sobie i swoich produktach. zawiera elementy teorii ujętej przez pryzmat realiów krajowych oraz wspartej wnioskami z praktyki Autora z doświadczeń różnych firm krajowych i zagranicznych. Znaczenie działań komunikacyjnych we współczesnym biznesie rośnie. W coraz liczniejszych firmach na świecie i w Polsce pojawiają się odpowiedzialni za nie specjaliści i tworzone są w tym celu odrębne działy. Książka wychodzi im naprzeciw i stanowi cenny przewodnik.
Adresaci tytułu to specjaliści ds. komunikacji (PR, relacji zewnętrznych, public affaires itp.) w dużych i średnich firmach; pracownicy agencji PR; kadra kierownicza przedsiębiorstw; studenci PR i różnych kierunków marketingowo-biznesowych.
Książka "Komunikacja korporacyjna a biznes. Praktyczny poradnik" - Leszek Kamiński - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 120 stron i została wydana w 2007 r.