Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326414763 |
ISBN: | 978-83-2641-476-3 |
Data: | 2011-10-10 |
Opis książki:
Publikacja stanowi przewodnik po zagadnieniach związanych z kompetencjami międzykulturowymi, czyli umiejętnościami, które pozwalają efektywnie zarządzać organizacjami wielokulturowymi. Czytelnik dowie się: - jak traktować różnice kulturowe jako okazje do twórczego rozwoju, a nie przeszkody lub zagrożenia dla wysiłku zespołowego, - jak zwalczać uprzedzenia i stereotypy, które tworzą bariery w skutecznej komunikacji, jakie działania mogą ułatwić zrozumienie zachowań, kultury, konfliktów, rozwoju i zmian w organizacji, - jak rozwijać własne kompetencje międzykulturowe i tworzyć kreatywne społeczności w organizacjach. Rozważania te są kluczowym elementem zarządzania w globalnym środowisku biznesowym i warunkiem rozumienia współczesnych organizacji.
Książka "Kompetencje międzykulturowe" - Sławomir J. Magala - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2011 r.