Tytuł książki:
Kompetencje konsumentów. Innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja
Autor książki:
Anna Dąbrowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320821895 |
ISBN: | 978-83-2082-189-5 |
Data: | 2015-03-16 |
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W dzisiejszych czasach ostrej konkurencji, często spowodowanej intensywnym rozwojem nowoczesnych technologii, kompetentny i innowacyjny konsument jest przedmiotem zainteresowania nie tylko producentów i sprzedawców dó konsumpcyjnych, ale także wielu organizacji o różnym charakterze i instytucji badawczych. Obecnie celem badań w tym zakresie jest ocena stopnia wdrożenia koncepcji zrównoważonej konsumpcji, której podstawę stanowią: planowanie, know-how, ekologia, etyka oraz świadomość lokalna. Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowań, istniejącej ochrony prawnej i kategorii współczesnego konsumenta było głównym celem badawczym Autorów niniejszej publikacji. W przejrzysty sposób zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku dó konsumpcyjnych, wskazując w swoich wnioskach m.in. na konieczność zastępowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwiązaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddziaływaniu zwłaszcza na konsumenta innowatora.Książka jest przeznaczona zarówno dla wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, a także dla organizacji i instytucji kształtujących politykę konsumencką oraz pracowników naukowych uczelni ekonomicznych.
Książka "Kompetencje konsumentów. Innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja" - Anna Dąbrowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2015 r.