pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 270 s.
Wymiar: 165x230 mm
EAN: 9788380855083
ISBN: 978-83-8085-508-3
Data: 2018-07-09
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Sukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania relacjami. Kompetencje te tworzą kompetencję relacyjną, meta kompetencję, na którą składają się procedury i umiejętności cząstkowe organizacji budujące kompetencje niezbędne do prowadzenia procesu współpracy na wszystkich jego etapach. Wyniki badań zaprezentowanych w książce wskazują na pozytywny wpływ kompetencji relacyjnej (jako całości) na sukces przedsiębiorstwa w niekapitałowej kooperacji gospodarczej różnego typu (m.in. współpracy marketingowej) oraz na zróżnicowane znaczenie poszczególnych kompetencji składowych: wyboru partnera; planowania relacji; zarządzania wspólnymi czynnościami, integracyjnej, rozwiązywania problemów, zarządzania wiedzą i zarządzania efektywnością relacji. Patron wydania: Uniwersytet Śląski w Katowicach.

Książka "Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej" - Monika Sulimowska-Formowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 270 stron i została wydana w 2018 r.