Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej
Monika Sulimowska-Formowicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 270 s. |
Wymiar: | 165x230 mm |
EAN: | 9788380855083 |
ISBN: | 978-83-8085-508-3 |
Data: | 2018-07-09 |
Opis książki:
Sukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania relacjami. Kompetencje te tworzą kompetencję relacyjną, meta kompetencję, na którą składają się procedury i umiejętności cząstkowe organizacji budujące kompetencje niezbędne do prowadzenia procesu współpracy na wszystkich jego etapach. Wyniki badań zaprezentowanych w książce wskazują na pozytywny wpływ kompetencji relacyjnej (jako całości) na sukces przedsiębiorstwa w niekapitałowej kooperacji gospodarczej różnego typu (m.in. współpracy marketingowej) oraz na zróżnicowane znaczenie poszczególnych kompetencji składowych: wyboru partnera; planowania relacji; zarządzania wspólnymi czynnościami, integracyjnej, rozwiązywania problemów, zarządzania wiedzą i zarządzania efektywnością relacji. Patron wydania: Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Książka "Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej" - Monika Sulimowska-Formowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 270 stron i została wydana w 2018 r.