Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 360 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788301148379 |
ISBN: | 978-83-0114-837-9 |
Data: | 2006-01-14 |
Opis książki:
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Książka "Kompendium wiedzy o marketingu" - Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2013 r.