Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 361 s. |
Wymiar: | 143x205 mm |
EAN: | 978830114837902 |
ISBN: | 978-83-0114-837-9 |
Data: | 2008-11-18 |
Opis książki:
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.
Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Książka "Kompendium wiedzy o marketingu" - Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 361 stron i została wydana w 2007 r.