pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kompendium wiedzy o marketingu

Autor książki:

Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 361 s.
Wymiar: 143x205 mm
EAN: 978830114837902
ISBN: 978-83-0114-837-9
Data: 2008-11-18
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.
Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Książka "Kompendium wiedzy o marketingu" - Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 361 stron i została wydana w 2007 r.