Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 344 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 978830115446201 |
ISBN: | 978-83-0115-446-2 |
Data: | 2008-11-19 |
Opis książki:
Kolejny podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących poznać tajniki handlu.
Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem, w tym m.in.: rolę handlu we współczesnej gospodarce, specyfikę i zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, zarządzanie zasobami ludzkimi i jakością w handlu, marketing, logistykę i systemy informatyczne w handlu, handel elektroniczny, kooperację, internacjonalizację i controlling.
Kompendium stanowi znakomitą podstawę do dalszych studiów, może też służyć jako repetytorium ułatwiające przygotowanie do egzaminu. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą.
Do głównych zalet książki należą: syntetyczne omówienie najważniejszych zagadnień, prosty i zwięzły język, alfabetyczny wykaz haseł, hasła na marginesach.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Książka "Kompendium wiedzy o handlu" - Maria Słowińska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 344 stron i została wydana w 2008 r.